Q&A

Hur ofta klipper du topparna på ditt hår? Du hade så kort hår förra året men det har vuxit så fort. Klipper du så sällan eller växer ditt hår som ogräs bara av sig själv? :P
Har inte klippt mig sen jag klippte mig kort. Mitt hår växter verkligen som ogräs men jag måste verkligen klippa mig snart! 
 
Du borde göra en video och visa dina födelsedagspresenter senare! Saknar dina videos, du borde börja göra dom igen :)
Ja det kanske jag kan göra. Har funderat på att göra lite videos men tycket det är lite pinsamt pga av lite saker. Men vad tycker ni? Skulle ni vilja att se lite mer videos? 
 
vart har du köpt den skjortan?
Den kommer från Primark för typ 2 1/2 år sen, tror inte den finns kvar haha! 
 
Hej! du vet din egna designade kalender? hur gjorde du att framsidan och baksidan var fullt med bilder? Har suttit i flera timmar nu och klurat med det men det går inte. Skulle vara så schysts om du kunde visa hur :)
Tjenixen! Herregud vilket helvete jag hade med det där också haha. Men jag valde hur jag skulle ha det, jag valde massa trianglar. Tog en form från google och klistrade in och fixade alla bilderna i den formen. Man får helt enkelt exprimentera! 
 
 
 


anonym

jaa, fler videos!! :)

2014-08-24 @ 08:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: