Skola

Så himla stökigt just nu. Men har fixat lite saker i min lägenhet. Nu är det bara några få saker till sen så lovar jag er att jag ska visa ALLT! 
 
Asså herregud vad den här dagen inte började bra. Sov hemma hos mina föräldrar och mamma skjutsade mig till lägenheten tidigt imorse så jag skulle hinna göra mig iordning. När jag väl står i hissen upp till mig så inser jag att min nyckel ligger i min skinnjacka, som låg kvar hemma. Jag får ren panik och ringer henne och frågar om hon hade extranyckeln men nej. Jag ringer pappa och slutar med att han får åka hem och hämta min nyckel, hela 40 minuter enkel väg. Har så himla dåligt samvete. Jag hade knappt sovit något inatt, skolan började och jag glömde nyckeln och jag bara kände att jag inte pallade så jag stod och grina i porten HAHAH. Så pinsam jag är. 
 
Nu är jag iallafall hemkommen. Skolan är så himla annorlunda, känns som jag börjar på ny skola igen. Vi har fått massa nya lärare, ny mentor, nya lokaler, matsal, kaféteria och allt annat. Ska laga lite mat, städa, försöka sova och sen ska jag dra och jobba. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: