Bekännelser

- Jag älskar att sova själv
En praktisk sak när man bor ensam haha. Jag älskar verkligen att sova ensam! Även om det är knäpptyst i hemma i huset när mina föräldrar sover så är det ändå nåt med att vara helt ensam. Bästa! 
 
- Jag kan inte hitta en bra stil
Jag sa att jag skulle försöka inreda min lägenhet, allt skulle va vitt och stilrent, men nu har jag ändå färgade saker, vit byrå, svart matbord och grå soffa. (dock ska jag sälja mitt matbort, säg till om ni är intresserade!). Det gäller även i klädstil, jag suger verkligen på att se vad som passar eller inte, önskar jag var en av dom som bara kunde plocka ihop en enkel outfit och va skitsnygg i den. Blir galen på såna människor. 
 
- När jag inte har något att göra så kollar jag alltid på videos 
Jag har mina personer jag subscribar på, alla mina britter, allt från roliga videos till sminkvideos och beautygurus, men det slutar alltid med att jag sitter, flera timmar efteråt och kollar på hur man gör en rolig halloweensminkning, hur man twerkar eller något helt annat jättekonstigt. 
 
- Jag är stolt över mig själv 
Jag är stolt över mig själv för jag har åstadkommit saker jag inte gjorde förut, för att jag tog tag i skolan, blev gladare och försöker se allt från den ljusa sidan, jag hade som nyårslöfte att jag skulle säga ja åt mer saker och försöka leva mitt liv till fullo och det har jag verkligen gjort hittils. Har haft ett super 2014 so far. Jag är såååå stolt över mig själv!!! 
 
- Det finns folk jag inte klarar av
Det är dom som skiter i folk när dom skaffar pojkvän och tror den är hela ens liv, att dom kommer gifta sig och skaffa barn och allvarligt planerar sitt liv när dom är 16-17 år och folk som tror dom är bättre än alla andra och gör allt för att sabbotera för att få det bättre själva. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: