New in

Jag skäms seriöst hur bilderna blev, så himla fula hahha. Sakerna var verkligen hur svåra som helst att fota så jag måste faktiskt länka till sakerna på sidan så jag kan bevisa att jag inte köpt fula saker, hahahahah... Skämtosido, men nästan!
 
Kände att det var dags att köpa några tröjor som är öppna i axlarna och jag gillar det. Ni kommer antagligen få sig mig ha på mig alla sakerna också. Köpte ju även underkläder men de känner jag inte för att visa haha.
 
HÄR 
 
 
 
Just denna var slut, men det finns liknande. Tex den HÄR


Felicia Christensen

Älskar tröjorna med öppna axlar. Såg en i en affär för ett tag sedan och tänkte köpa den, men blev aldrig av. xD

2014-07-09 @ 00:14:27
URL: http://feliciadot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: