Nyttig

Gud vilket fint väder de vart idag, eller det är ju fortfarande väldigt fint. Jag har bara vart ute och slappat osv, det man ska göra på en härlig sommardag helt enkelt. Är ju ledig ända tills på onsdag så nu får jag faktiskt passa på att vara ute när Sverige är så snäll att bjuda på lite sommar. 
 
Vill ni veta en sak? Jag har bestämt mig att jag ska bli nyttig! Det borde egentligen hänt för längelänge sedan men nu har jag bestämt mig att jag ska börja och än så länge går det riktigt bra. (Jag var bara tvungen att äta upp kladdkakan som jag hade hemma haha, det var ett undantag!!) Så dessa dagar har jag gjort jättegod mat, t.ex. sallad osv. Imorse gjorde jag även en "green smoothie", dock blev den inte så grön utan mer brun. Den såg så jävla äcklig ut men den smakade helt okej faktiskt. Hade spenat, selleri, apelsin, banan och lite andra frukter i. Det var ju första gången så förhoppningsvis blir jag bättre på att göra smoothies. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: