Tuesday

Jag tänkte bara kika in här lite snabbt och slänga in ett litet inlägg. Jag är så himla trött och jag har inte hunnit vila nånting alls idag så nu ska jag faktiskt gå och sova. Imorse så mötte jag Linnéa i stan, det var himlans kul och träffas då vi inte setts sen skolan slutade. Vi shoppade lite, åt på Vapiano och snackade massa strunt som vi brukar göra haha. Jag köpte en hårspray och även en tröja och ett halsband till när jag ska ut på min födelsedag! Direkt från stan så åkte jag till jobbet, var endast där i några timmar men tiden gick såååå himla långsamt. 
 
Nu ska jag sova, som jag sa för imorgon börjar jag kl 11 och har ett helvetespass framför mig. Kommer inte hem förrän sent på kvällen. Godnatt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: