All black everything

Gud vilket dåligt humör jag vaknade på imorse. Jag hade inga byxor hemma eftersom de blev fettfläckar på de jag tog med mig hem till mina föräldrar igår för vi köpte pizza, vi tvättade dom direkt men vi glömde hänga upp dom (kul...) Så fick nöja med mig ett par gamla byxor från Primark, usch haha. Under eftermiddagen drog mamma och jag till mormor och morfar och fikade lite och sedan ner på stan för att se om jag kunde hitta lite kläder, speciellt byxor dåra men jag hittade absolut ingenting och då blev jag ju ännu surare och drog till Max och köpte en lyxshake istället. Nu när jag kom hem beställde jag dock lite saker från Nelly och det ska bli jättekul när dom droppar ner i brevlådan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: