Grymma första dagar

Oj sommarlovet började verkligen HUR grymt som helst. Efter avslutningen i torsdag så åkte jag och Linnéa hem till mig och chillade och senare mot kvällen kom flera andra från klassen. Vi kollade på VM och hade det kul. En kompis råkade dock få med sig mina hemnycklar men det löste sig då jag hämtade dom igår inne i stan.
 
Igår då, gissa vad jag gjorde? JAG VAR PÅ ONE DIRECTION. Hade de bästa sittplatserna ever. Jag kommer nog aldrig ha ståplats efter Justin. Så himla ovärt om man inte kommer längst fram eftersom jag är kort = jag ser absolut ingenting. Vi satt iallafall på rad 3 på första läktaren. Hade iallafall så himla kul, dansade, skrek och sjöng som bara den och nu är min röst helt förstörd. Ni kan nog inte riktigt förstå när killarna står och pratar om oss, jag och mina vänner, för ca 65 000 pers, helt obeskrivligt. Det här är helt klart den bästa konserten av dom jag vart på och önskar jag kunde gå idag igen men jag jobbar tyvärr. Har faktiskt varken bra bilder eller videos från gårdagen för jag valde att inte lägga ner tid på det för jag ville njuta av stunden i verkligheten, inte på bilder och det var ett bra val tyckte jag! 
 
Idag spelar även 5SOS, killars förband i Södertälje. Jag får väl öppna fönstret så jag hör lite hahaha.


linn

Vaddå pratar om er på konserten? Berätta gärna, nu nr 65 000 personer har hört det så kam du väl upplysa oss som ej var på konserten:):)

2014-06-14 @ 13:17:59
Inga-Linn

Åh, det var så grymt!!

2014-06-15 @ 19:11:54
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Bella

Åh minnen!!! :D

2014-06-15 @ 21:25:28
URL: http://jennyizabella.se
carro

Vad sa dom? :D

2014-06-16 @ 12:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: