Hur jag bor

Här kommer lite bilder på min lägenhet som den är nu, jag skrev ju igår att jag skulle visa er! Jag möblerade om idag och vi får se hur länge jag kommer ha det sähr (jag är den typen som möblerar om så fort jag har tråkigt). Jag har iallafall köpt en matta, äntligen! Så slippter jag släpa runt soffbordet på golvet och göra massa märken. 
Dock börjar det bli lite trångt, klädställningen ska inte så där utan det är bara temporärt tills jag kommer på något bättre. Ska även försöka göra mig av med matbordet som jag inte tog bild på nu pga för stökigt haha. Får se vad jag ställer där istället, jag har mina funderingar :) 
 
Nästa vecka kommer det förmodligen komma upp lite mer saker i lägeheten. Jag var ju på IKEA igår men hittade tyvärr inte alla saker som behövdes, men de beställde jag idag. Då kan jag ta lite bättre bilder på allting, orkar inte ta fram kameran för tillfället.


Inga-Linn

Vad fint du bor!:D

2014-06-20 @ 22:51:49
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: