I'm just so tired

Hejsan! Blev så himla deppig när fettfläckarna inte försvann från mina Dr Denim, såg det inte förrän imorse. Så jag bestämde mig att åka in till stan med Mickis på eftermiddagen och jag kom hem med ett par jeans och lite saker till. Visar er snart! Måste verkligen sätta köpstopp på mig nu, spenderar alldeles för mycket pengar med tanke på att jag sparar till en speciell grej. Dock fick jag ju min lön den 25e så lite grejer förtjänar jag ju!!
 
Nu sitter jag i lägenheten iallafall. Jag ska jobba både imorgon och på söndag så ikväll blir de bara lugnt. Som rubriken lyder är så jag så himla trött. Min händelserika kväll kommer väl bestå av serie/film och min Ben&Jerry som väntar på mig i frysen! 


ISABELLEOLOFSSON.SE

Alltså SÅ snygg!!!!!

Svar: Amen ska du säga!!!
Li

2014-06-27 @ 20:23:47
URL: http://isabelleolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: