Min 18-årsdag

Inatt när klockan slog 00.00 så plingade min mobil till och sa att det var endast en månad kvar tills jag fyller 18 och jag är så himla taggad. Varför jag så gärna vill fylla 18 vet jag inte riktigt, antar att det är för att nästan alla mina vänner är över 18 och jag vill kunna känna den där friheten ni vet, jag vill kunna gå ut, jag vill kunna beställa saker, boka resor yadayada, you get it! Men vad ska jag egentligen önska mig? Jag menar, jag borde ju inte tänka på endast presenter men det är ju trots allt min 18-årsdag, jag blir myndig och därför tycker jag att jag förtjänar något liiiitet extra. Men framför allt så önskar jag mig en jäkla bra kväll med mina vänner. Så taggad!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: