Q&A

Himla fin topp, vart hittade du den?:-D
Gina! 
 
jag har tänkt på det här länge, färgar du håret eller är det ditt naturliga hårfärg på bilden? om inte, vilken hårfärg använder du?:) jättefint hår du har
Det är min naturliga hårfärg. Tack så mycket! 
 
Fast är det inte så att man har en halvtimme på sig att använda tvätttiden? Så är det hos mig, om man inte kommit ner 7:30 kan någon annan ta den
Det är mer än 30 min hos mig. Dock så tog jag 11.00-15.00 istället då hon hade tagit min tidigare tid. Men när jag kom ned kl 11.00 så låg hennes kläder fortfarande i tvättmaskinen och då blev jag arg och slängde ut hennes kläder... HEHE. 
 
Hej, jag ska till Stockholm snart & vill oxå köpa såna byxor, de är sååå snygga!! Vart ska jag då?
Jag köpte mina på Alice by Belle Shoes! 
 
li , kan du inte göra ett inlägg om hur ditt anställningsintervju gick? Jag ska på anställningsintervju och vet inte hur jag ska förbereda mig mentalt. Är det chefen som ställer frågor och du svarar eller måste man prata mycket själv. Vilka punkter pratade ni om i intervjun och hur länge höll ni på? Jag är lite nervös, detta är mitt första gång att intervjuas:/
Visst kan jag de. Min arbetsintervju gick väldigt fort och jag själv fick inte förbereda mig på något vis alls med tanke på att dom ringde när jag satt på tåget hem efter skolan och jag gick direkt dit istället för hem, och jag skickade in en intersseanmälan dagen innan så allt gick väldigt fort. De läste saker från mitt CV, jag fick berätta lite om mig själv, de frågade mig om min bästa vän skulle säga tre bra/dåliga saker om mig, vad skulle den personen säga då osv. Det hela handlar egentligen bara att visa fram vem du själv är och säga att du är bra på det jobbet du sökt. Dom frågade mig varför jag ville ha jobbet och jag sa rakt ut att jag ville ha pengar eftersom jag bor själv och vill kunna försörja mig själv, jag gillar att resa och shoppa och jag var bara ärlig och jag antar att de gick hem. Men om du vill förbereda dig mentalt kanske du ska kolla lite vad jobbet innebär, vilka uppgifter du kommer få göra där och vad du tror de kommer ta upp på intervjun. Lycka till! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: