Skolavslutningen närmar sig

Skolan idag har inte vart något speciellt, vi har inte direkt så mycket att göra nu eftersom vi slutar nästa torsdag och eftersom jag är i kapp med allting så behöver jag inte stressa längre. Det enda är att jag har två prov nu på onsdag, så jag har pluggat lite psykologi ikväll, vad jag har hört så är det galet svårt så lika bra att plugga. Öppnade dock boken idag.
 
Idag har bara jag och Linnéa planerat vad vi ska göra efter skolavslutningen och även kollat på skolavslutningar men hittade tyvärr inga... Har ni några bra tips? Börjar få lagom mycket panik just nu. 
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och kolla på Suburgatory, jag började kolla på den serien nu så får se om det är bra! Hoppas ni har en bra kväll, puss. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: