Friday

Så tråkigt att statestiken börjar sjunka nu, min blogging är inte alls lika bra när skolan kommer ivägen. Men jag hoppas att ni förstår att jag prioriterar skolan före? Men jag ska verkligen försöka bättra mig, ska ta tag i detta!
Som jag skrev igår så är jag "ledig" idag, eller jag bestämde att jag skulle vara ledig för att kunna plugga lite. Mår förövrigt inte så bra, igår så somnade jag ca 20.30 och och nu var jag även tungen att sova nån timma för att försöka få bort huvudverken och sen är jag trött alla timmar på dygnet. Känns ju lite oskönt att man är trött hela tiden även hur mycket man än sover. 
 
På tal om bloggningen då, är det något speciellt nu skulle vilja läsa om? Kan ni tipsa om några inlägg jag kan skriva?


Anonym

Skriv om kläder! Dina favoritsidor osv

2014-03-07 @ 13:29:52
Anonym

Skriv om kläder! Dina favoritsidor osv

2014-03-07 @ 13:29:53
linda

jag ÄLSKAR hur du sminkar dig och lockar håret, snälla rara li gör en youtube video där du visar hur du går till väga för att locka håret, inte bara prata om det inte verkligen visa tekniken. Jag har lite längre hår än du men mina lockar blir på någon konstigt sätt kortare än dina och jättefula:(

2014-03-07 @ 18:14:16
Anonym

Kan du inte skriva lite om bloggar du läser?

2014-03-07 @ 20:35:26
Bella

Du är så fin Li!!! :D

2014-03-08 @ 22:33:39
URL: http://jennyizabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: