Bra dag

Idag har vart en så himla bra dag, även att det blåst och varit väldigt kallt. Man märker verkligen att skolan är på väg att sluta och det gör mig bara på ännu bättre humör. Min klass är så himla underbar och livet bara leker. 
Idag hade jag min svenska nationella, jag och Linnéa hade tillsammans och pratade ca 8 minuter. Ämnet var "olika världar" och vi valde att berätta om utomjordingar. Låter kanske som ett rätt oseriöst ämne det var både roligt och intressant. Den ännu bättre saken var ju att vi fick A på den, så glad! 
 
För att fira våra bra betyg så går vi ju alltid och shoppar (vi shoppar dock alla andra dagar också så det gör ingen stor skillnad, men man känner sig mer värd sakerna om man gjort bra ifrån sig!!) Efter skolan satte vi oss på Espresso house, tog en frapino och pluggade juridik och sedan gick vi runt hela stan kändes de som. Jag, som letar efter massa saker hittar ju självklart inget som jag ville ha. Men jag köpte kjolen på bilden för endast 99kr! 


Isabelle Olofsson

Åååh vart är kjolen ifrån?

2014-05-27 @ 21:31:36
URL: http://isabelleolofsson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: