Fredag!

Jag är så himla irriterad just nu. Igår så bokade jag tvättstugan 7-11, jag klev upp 8 och skulle börja tvätta då jag är upptagen under dagen. När jag kom ner dit så är det någon som har tagit min tid (!!!) Fan va irriterad jag är. Lite dålig stil faktiskt då jag hade satt min plupp och jag hade fortfarande 3 timmar att tvätta och det tydligt står på dörren "ta ingens tvättid utan dialog" Jo tjena... 
 
Aja, ska ner snart igen och kolla om den är ledig. Annars får jag väl börja 11.00. Senare under dagen ska jag vara med Mickis. Vi ska åka till IKEA och köpa lite saker till hem hit och sedan ska vi ha sleepover. Enda lediga dagen den här helgen och det ska bli kul att faktiskt göra något! 


lina

jag har tänkt på det här länge, färgar du håret eller är det ditt naturliga hårfärg på bilden? om inte, vilken hårfärg använder du?:) jättefint hår du har

2014-05-30 @ 09:57:19
Anonym

Fast är det inte så att man har en halvtimme på sig att använda tvätttiden? Så är det hos mig, om man inte kommit ner 7:30 kan någon annan ta den

2014-05-30 @ 11:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: