Interior

Som ni vet har jag haft rätt så svårt att inreda min lägenhet och veta hur jag vill ha det. Till en början när jag såg hur tjejen innan hade ville jag ha lite mer av ett lila tema för så som hon hade var verkligen hur fint som helst! Men sen ville jag ha allt vitt, men nu har jag på nåt sätt också kommit över det. Det är väldigt snyggt att ha vitt, men nu för tiden så har alla det och det skulle vara kul och vara lite egen än att bara härma alla.
 
Just därför har jag nu bestämt mig, jag vet inte vad man ska kalla det men som på bilderna ovan. Dock inte till en överdrift för de kan se rätt så konstigt ut. Dock så finns det ju så många stilar på den här "stilen" också. Vill jag ha ljust? Vill jag ha mörkt? Det är så svårt så jag får typ huvudvärk. Ska iallafall klura ut vart man kan hitta sådana här saker till ett vettigt pris, det är ju inte direkt saker som man kan köpa på IKEA.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: