Jobb, bio, mat

Som sagt har jag inga bra bilder men passade på att kolla igenom gamla album och ser massa sånahär. Saknar min kisse så himla mycket :( Lätt det svåraste med att flytta hemifrån...
 
Vaknade precis och är fortfarande hur trött som helst även fast jag vaknade av mig själv, förstår ni nu vad jag menar? Jag får liksom inte sova ut känns det som. Idag väntas jobb till kl 17 och sen ska jag till stan och träffa Elin och Emelie, vi ska äta middag och kolla på bio. Så kul! Känns helt sjukt, träffade ju Elin häromdag i och för sig men ändå så hade vi inte träffats på 2 månader, Emelie har jag inte träffat sedan innan Indien någongång tror jag. Det är så synd att man hinner träffa alla så sällan just nu. 


Sonja

Hej Li.
Eftersom att du har katter och kanske förstår bättre... min mamma har gett bort mina två skatter, mina två katter för snart 3 månader sedan. Hon gav bort de eftersom att hennes pojkvän är allergisk. Jag har varit djupt deprimerad ända sedan de försvann, och har försökt att få henne att ta tillbaka de men hon antyder att jag kommer komma över de.
Jag mår så himla dåligt. Har du några tips på vad jag kan göra för att må bättre eller för att få henne att ta tillbaka de? Jag har mutat, gråtit, förhandlat och hotat men inget har hjälpt.

2014-05-11 @ 14:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: