Nån var glad och se mig igår :)

Sitter och blöder näsblod, hur mysigt? Haha, skämtosido, gör alltid de när jag inte sovit ordentligt så jag är liksom inte förvånad. Kom hem runt 4 och sen dess har jag nästan bara suttit med en samhällsuppgift som jag blev klar med för ett tag sedan. Har precis ätit middag, pannkakor (fyfan vad jag suger på att laga mat asså...) och nu ska jag skriva lite på min engelskauppgift. Det är absolut inte det första jag skulle vilja göra nu. Vill egentligen bara lägga mig i sängen, äta vindruvor och chilla med livet men det här är sånt som måste göras faktiskt. Snart sommarlov, man får tänka positivt! 
 
Blev tyvärr ingen bio igår, hoppas dock på att se den snart iallafall! Eftersom allt blev inställt så åkte jag hem istället, satt med VÄRLDENS konstigaste kille på tåget men ville inte vara ohövlig och byta plats och sen gosade jag med Lennart och kollade på senaste avsnitted av TVD (igen) med mamma. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: