Q&A

har du falska ögonfransar där? sjukt långa de såg ut på bilden:) vilken maskar använde du för denna sminkningen?
Ja jag har lösögonfransar på de bilder du menade. Annars så använder jag en vattenfast mascara från Yves Rocher som verkligen är huuuur bra som helst. Vet inte vad den heter men den är lila. 
 
Vad blir det för skillnad på vi druvorna om man äter dom som vanligt eller frysta? Förutom att dom är helt kalla..
Man ska ha dom i frysen rätt så länge så dom faktiskt blir helt genomfrusna och då smakar det lite som isglass.
 
Hej Li. 
Eftersom att du har katter och kanske förstår bättre... min mamma har gett bort mina två skatter, mina två katter för snart 3 månader sedan. Hon gav bort de eftersom att hennes pojkvän är allergisk. Jag har varit djupt deprimerad ända sedan de försvann, och har försökt att få henne att ta tillbaka de men hon antyder att jag kommer komma över de. 
Jag mår så himla dåligt. Har du några tips på vad jag kan göra för att må bättre eller för att få henne att ta tillbaka de? Jag har mutat, gråtit, förhandlat och hotat men inget har hjälpt.
Oj, eeehhh om jag ska vara ärlig har jag inga bra tips eller något sånt för jag själv skulle nog tycka likadant som du. 
 
Åååh vart är kjolen ifrån?
Kjolen kommer från H&M! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: