Roligaste dagen

Man märker verkligen att det är vår nu och går mot även varmare tider. När det är ljust ute på morgonen när jag går upp, jag vill ut till bussen så tidigt som möjligt för att sitta i solen och njuta och folket blir så himla mycket gladre. Vår ♡
 
Asså idag har vart en riktigt bra dag, är så himla glad. Jag har gjort klart massor av inlämningar + en spanska muntlig och det är så himla skönt att få bort dom från listan på min att-göra-lista. Har skrattat så himla mycket idag och det gör mig på så himla bättre humör. När jag och Linnéa sa hejdå till varandra på TC och gick upp till våra tåg, jag gick in på mitt tåg och satte mig ner och efter några sekunder kollade jag ut genom fönstet och då satt hon precis bredvid mig i hennes tåg. Vi satt och skrattade åt varandra och jag började gråta för jag skrattade så mycket. De folk som var på tåget måste trott jag var störd eller något men det var så himla kul. Ikväll blir det väl bara lite plugg men annars tänker jag faktiskt unna mig med lite gott och lite seriekollande! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: