Thai

Hejsan! Känner att jag är inne i nån sorts "blogga varannan dag" period just nu haha. Men jag hoppas att ni förstår eftersom ni har antagligen också väldigt mycket i skolan just nu. Men snart slutar den, jag ska verkligen försöka bli bättre på att blogga och idag gick även karaktän ut på mitt domän så jag kan äntligen skaffa .se igen, men jag gör det när jag kan blogga mer! 
 
Är iallafall hemma hos mina föräldrar just nu, vi köpte hämtmat och resten av kvällen blir lugn. Jobbade både igår och idag och det är fan hemskt just nu. Det är så himla mycket folk hela tiden eftersom den ligger vid hamnen, vi har en termometer inne och den visade 35 grader idag. Jag klarar verkligen inte av värme men ändå måste jag springa runt där. USCCHH. 
Igår var jag iallafall med Elin på kvällen och vi valde att gå på bio och se Bad Neighbours och fyyyfan va bra den var! Har nog aldrig skrattat så mycket på en bio och Zac och Dave är ju typ to die for! Rekomenderar verkligen att se den nu när den går på bio.  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: