Thank God it's Friday

Kom hem från jobbet för ca en halv timma sedan och har verkligen huvudvärken från helvetet. Skolan var chill idag, som alla fredagar är. Fick reda på att jag och min grupp i företagsekonomin fick A på vårat företag och är verkligen jättenöjd! Efter skolan drog jag och mamma till Ica Maxi och sedan skjutsade hon mig till jobbet. Sista timmen var hela donken typ tom och inga kom så tiden gick hur segt som helst. 
 
Idag på lektionen kollade jag på veckans avsnitt av The Vampire Diaries och allt kom verkligen som en chock. Ville så gärna berätta för Linnéa men hon hade inte sett det en men jag fick allvarligt typ panik. Vill bara gråta hahaha. Någon som har sett det?! Vill inte spoila haha. Älskar dock när den serien får alla oväntande slut men nejnejneeeeeej.
 
Bjuder på en låt som jag spelar non stop, så bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: